نحوه تعامل یک استاد دانشگاه با دانشجویان دختر!
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 24 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

شبکه خبر دانشجو: رفتارهای دکتر ی.ث که عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه تهران است و هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌کند، انتقادات و شکایات بسیاری از دانشجویان این دانشگاه را بر انگیخته است.

این استاد دانشگاه ۸۱ ساله که دانش‌آموخته دانشگاه آکسفورد در رشته زبان شناسی است به تمجید چهره، آرایش و اندام دانشجویان دختر پرداخته و رابطه صمیمانه ای را با آنها برقرار می‌کند که این موضوع نارضایتی دانشجویان را در بر داشته است.

یکی از دانشجویان این دانشگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» به انتقاد از رفتار های این استاد پرداخت و گفت: متاسفانه این استاد که تحصیل کرده اروپاست، تصور می‌کند دانشگاه آزاد، دانشگاهی فارغ از قید و بند است و به خود اجازه هر گونه برخورد زننده‌ای را می‌دهد.

وی افزود: دکتر ی.ث از جمله استادانی است که به دلیل کهولت سن قادر به تدریس نیست و بیشتر وقت کلاس به خنده و مزاح وی با دختران دانشجو سپری می‌شود، در عین حال به دلیل آزادی عملی که به استادان داده شده است،‌ معیار وی برای ارزیابی دانشجویان فقط چهره و قیافه آنهاست به حدی که اگر از نوع ارایش یکی از دانشجویان خوشش بیاد نمره پایان ترم وی ۲۰ خواهد بود و در غیر اینصورت دانشجو واحد را با نمره ۱۲ پاس خواهد کرد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: فارغ از ناکارمدی این استاد در تدریس، اخلاق زننده و غیر اسلامی وی باعث شده است تا دانشجویان متعهد و مذهبی در مضیغه قرار بگیرند، ‌برای مثال یکی از روزها وی دستان یکی از دانشجویان دختر را که در راه رفتن او را یاری کرده بود در کلاس بوسید و به تمجید از وی پرداخت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ گونه اعتراضی به مدیریت دانشگاه منعکس نشده است، گفت: یکی از دلایلی اصلی سابقه علمی وی است که نوعی مصونیت برایش ایجاد کرده است.

این دانشجو اظهار داشت: از طرف دیگر جو ایجاد شده در برخی از کلاس‌ها به گونه‌ایی است که کهولت سن وی را توجیهی برای رفتارهای زننده‌اش می‌دانند و برخی دیگر حتی از این اقدام لذت می‌برند!

این استاد برجسته زبان شناسی در اغلب کلاس های خود تاکید می‌کند باید از سپاهی‌ها ترسید و از چادری‌ها برحذر بود.

گفتنی است وی بارها به دلیل سوابق علمی درخشان خود مورد تقدیر قرار گرفته و سابقه علمی درخشانی را در کارنامه خود داراست اما در بعد اخلاقی و رفتاری ضعف‌های زیادی را داراست.

 

 منبع : http://www.asandownload.com

 



|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .